/Files/images/атестация.jpg
Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників

Наказ , що затверджує зміни до положення про атестацію педагогів

Корисні поради щодо створення ПОРТФОЛІО

/Files/images/атестация1.jpg

Атестація педагогічних працівників

І. Критерії оцінки роботи вчителя при проведенні атестації
  1. Професійна підготовка вчителя.
  2. Планування вчителем навчально-виховної роботи. Виконання запланованого.
  3. Реалізація в навчально-виховному процесі виховних цілей і завдань, проблеми, надякою працює.
  4. Майстерність учителя у проведенні уроків і позаурочних заходів.
  5. Досягнення його вихованців.
  6. Ефективність виховної діяльності вчителя.
  7. Авторитет вчителя серед учнів, їхніх батьків і колег.
  8. Робота в класі-кабінеті. Зміст, якість, планування роботи кабінету.
  9. Особисті якості вчителя.
ІІ. Перелік і зміст документів для атестації вчителя
  1. Заява на атестацію.
  2. Ксерокопії: диплома, посвідчення про проходження курсів підвищення кваліфікації, грамот, нагород.
  3. Творчий звіт про роботу в міжатестаційний період.
  4. Розробки проведених за 5 років відкритих уроків (не менше ніж 10) і виховних заходів (5-6).
  5. Плани проведених тижнів з предмета, що викладає.
  6. Графіки-дослідження досягнень учнів, яких навчав протягом 5 років.
  7. Моніторинг навчальних досягнень учнів за класами з предмета, який викладає.
  8. Опис досвіду роботи.
  9. Анкета вчителя (за зразком).
  10. Матеріали виступів у періодичній пресі, статті, присвячені досягненням вихованців учителю.
  11. Авторські програми, дидактичний матеріал, збірники і посібники з предмета, над якими працював протягом атестаційного періоду.
  12. Фотоматеріали.
  13. Навчальний кабінет (напрацювання за 5 років).
ІІІ. Досвід системи роботи педагога з певної теми описується в загальній формі і має розділи:

1) Вступна частина (≈ 1/8 всього тексту), де висвітлюються актуальність і соціальна значущість досвіду, робляться посилання на психолого-педагогічні джерела з теми досвіду та близьких до неї педагогічних проблем.2) Основна частина, де описуються форми та методи роботи, здобутки творчої діяльності, науково-методичні ідеї, методичні розробки, обґрунтовується ефективність нових прийомів і засобів навчання, аналізується їх результативність.3) Заключна частина, де формулюються загальні висновки та пропозиції.У вступі мають простежуватися теоретичні викладки з проблеми досвіду. Поступово вони приводять до мети і змісту досвіду. Важливий момент – посилання на теорії, концепції, технології і моделі навчання, запозичені вчителем у інших авторів (учених, педагогів), адаптовані до власних потреб і реалізовані на практиці.В основній частині в розгорнутому вигляді характеризується весь арсенал методів і прийомів, засобів навчання дітей, що використовується вчителем під час уроків.Досвід вважається цінним тоді, коли викладання предмета здійснюється за чіткою системою або моделлю, коли головні елементи періодично повторюються, а методи і педагогічні техніки доведені до автоматизму.

Вимоги до оформлення матеріалів з досвіду роботиМатеріали оформлюються окремою текою.


1.Титульний лист:

- вгорі вказується повна назва закладу, установи, де працює педагог;
- посередині аркуша – назва «Матеріали з досвіду роботи»;
- праворуч під назвою вказується прізвище, ім’я та по батькові автора, посада;
- внизу сторінки – місто й рік підготовки роботи.

2.На другому аркуші подається:

- зміст із зазначенням сторінок;
- план роботи (у разі потреби).

3. Відомості про педагога (прізвище, ім’я, по батькові; дата народження; освіта; спеціальність за дипломом; місце роботи; посада; стаж безпосередньої педагогічної роботи; стаж роботи на даній посаді; державні нагороди, звання; дата, форми та результати підвищення кваліфікації; дата, результати попередньої атестації; на що претендує; відповідальний член атестаційної комісії закладу освіти /району, міста/).4.Анотація досвіду роботи – коротка характеристика опису досвіду, у якій:

- наводяться найважливіші питання роботи;
- стисло викладається зміст досвіду;
- дається його оцінка.

(Анотацію готує заступник директора з науково-методичної роботи закладу освіти або методист рай(міськ)во).5.Відгук на педагогічну діяльність працівника керівника закладу освіти.6.Відгук на професійну діяльність працівника керівника районної (міської) циклової предметної комісії.7.Опис досвіду роботи (або самоаналіз):

- наукове обґрунтування обраної теми:
- актуальність проблеми;
- її нові аспекти відповідно до сучасних умов;
- її місце, роль і значення в діяльності школи, автора;
- розкриття динаміки і стану розробки даної проблеми на основі аналізу особистого досвіду:
- що було і що змінилось у роботі протягом періоду апробації;
- чим конкретно визначаються досягнення;
- як усі заходи, зміни в діяльності учителя позначились на кількісних і якісних результатах;
- які труднощі довелося подолати і яким шляхом;
- оцінка напрямів удосконалення роботи, план подальшої розробки цієї теми (в кінці опису досвіду обов’язково вказується список використаної літератури).

8.Результативність педагогічної діяльності (додаток 3 з наданням матеріалів, які підтверджують інформацію).

Параметри вивчення й оцінювання результативностіфахової діяльності вчителя в міжатестаційний період

1. Досягнення в міжатестаційний період

1.1 Навчальні досягнення учнів

- результати моніторингових досліджень

- порівняльні результати зовнішнього незалежного оцінювання й Державної підсумкової атестації

1.2 Досягнення учнів у конкурсах, олімпіадах

- предметні олімпіади

- конкурси МАН

- учнівські конкурси (згідно з обласним реєстром)

- інші творчі конкурси, змагання

1.3 Особисті досягнення вчителя в професійних конкурсах

- Всеукраїнський конкурс «Учитель року»

- обласний конкурс «Кращий працівник року в галузі освіти»

- інші конкурси фахової майстерності

2. Результативність науково-методичної роботи

2.1 Підготовлені методичні матеріали

- програми авторських курсів у системі неперервної освіти

- програми курсів варіативної складової навчального плану

- науково-методичні комплекси, дидактичні матеріали, медіатеки

- укладання підручників (у тому числі у складі авторського колективу)

- укладання методичних посібників (у тому числі у складі авторського колективу)

- наукові праці

- статті у виданнях ВАК

- статті у науково-методичних фахових виданнях

- виступи на науково-практичних конференціях

- інші власні методичні розробки

2.2 Участь у розповсюдженні прогресивного педагогічного досвіду

- експериментальний дослідницький майданчик, школа-лабораторія

- авторські курси в системі неперервної освіти

- педагогічна майстерня, майстер-клас, лабораторія творчого вчителя

- творча група

- школа молодого вчителя, тьюторство, наставництво

- семінари, круглі столи

- інші форми співпраці з методичними службами, педагогічним загалом

- участь у роботі журі фахових (творчих) конкурсів, рецензування та експертиза науково-методичних матеріалів

- реалізація соціально-педагогічних проектів, програм

- інші форми роботи

2.3 Апробація методичних розробок працівника

- апробація та розповсюдження досвіду працівника

3. Рівень професіоналізму

- результати тестування з фахової компетентності

- результати підвищення кваліфікації (у тому числі за кредитно-модульною системою)

- результати самоосвіти в міжатестаційний період

4. Моральні якості, соціально-психологічна готовність

- результати самооцінки соціально-психологічної готовності

- результати соціально-психологічного дослідження

5. Додаткова освіта

- проходження курсів спеціалізації з інших предметів

- наявність другої вищої педагогічної освіти

- навчання в аспірантурі,

- наявність наукового ступеню, вченого звання

- інші

ІV. Самозвіт вчителя в ході атестації1. Науково-методична проблема школи і ваші кроки до її вирішення.2. Проблема, над вирішенням якої працюєте. Шляхи її розв'язання.3. Успіхи в роботі (результати учнів в олімпіадах усіх рівнів, конкурсах і змаганнях тощо).4. Запровадження передових інноваційних технологій, результативність.5. Позакласна робота з предмета, який викладаєте.6. Ваші конкретні завдання з реалізації державних програм і законодавчих актів у сфері освіти.7. Чий передовий досвід вивчаєте і як запроваджуєте в роботі.8. Ваш передовий педагогічний досвід і його результати.9. Ваша методична робота в школі і за її межами.10. Ваші послідовники.11. Досягнення ваших вихованців, випускників школи.12. Виступи в періодичній пресі.13. Виховна робота вчителя з предмета.14. Робота вчителя-класного керівника (характеристика класу, зв'язок з учнями та їхніми батьками, періодичність, якість і ефективність, форми і методи роботи з класом).15. Самоосвітня робота (документи).16. Проблеми в роботі і ваші плани для їх вирішення.17. Громадські доручення, що їх виконуєте.18. Чи відповідаєте займаній посаді, категорії, на яку претендуєте?


Кiлькiсть переглядiв: 2724

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.